понедельник, 20 апреля 2020 г.

навчання на карантині. Завдання для групи К-915/16

Навчання на карантині, завдання для групи  К-915/16. Предмет "Технологія  приготування борошняних кондитерських виробів." Урок  №27 за 21.04.20 Тема уроку  "Технологія приготування желе на желатині" стор255-256
Желатин промівають і замочують у холодній воді,( на 1 частину желатину  беруть 12-15 частин води).коли желатин набрякне, зайву воду зливають, желатин додають до цукрового сиропу, Желатин не можна кип'ятити, тому що він втрачає свої желюючі властивості.
 Вимоги до якості:  однорідна, прозора, драглиста, пружна маса, з блискучою поверхнеюі ледь кислуватим смаком.
 Контрольні запитання:
1 Які желюючі речовини ви знаєте?
2Які желюючі речовини містяться в рослинах?
3Як підготувати желатин до використання?
4Чому не можна використовувати сильно кислі фрукти для приготування желе?

Урок №28 за 21,04.20 Тема уроку " Технологія приготування желе на агарі" стор254-255.
Промитий агар замочують в воді на 2-3го,. у наплитний котел закладають  цукор,. воду.
(120 % до маси цукру) або фруктовий сироп, вимочений агар і витримують при слабкому нагріві доповного розчинення агару. Після цього додають патоку і кип'ятять сироп пртягом 15 хвилин. Сироп проціджують і охолоджують до 60С ,додають лимонну кислоту, есенцію, вино, барвник.Желююча здібність агару  у 4-5 разів вища за желатин.
Контрольні запитання:
1 Складіть технологічну схему приготування желе на желатині
2 З яких продуктів виготовляють желатин?
3 З яких прдуктів отримують пектин?
4 З яких прдуктів отримують агар?
5Назвіть складові фруктового желе на желатині.
6У якому співвідношені можна замінити агар на желатин?
7 технологія приготування желе на агарі

Предмет " Гігєна та санітарія" Урок №6 За 21,04.20  Тема уроку"Глистяні захворювання"
Захворювання викликане глистами( гельмінтами) називається гельмінтозом.В організм  вони потрапляють через воду, немиті руки, овочі і фрукти, через заражене глистами м'ясо.,переносять мухи. Овочі і фрукти необхідно промивати питною водою.. М'ясо перед вживанням добре проварити, В м'ясі є личинки трихінел, вони з кров'ю розносяться по організму людини і залишаються дуже довго. Споживання сирої риби загрожує зараженням широким лентецом. Тому котлети треба смажити-15 хвилин, порційні шматки риби-15-20 хвилин,  варіння  риби-15 хвилин.. Працівники підприємств харчування повинні періодично проходити обстеження  на глистоносійність.
 Контрольні запитання:
1 Назвіть причини глистових захворювань.
2Які ви знаєте джерела проникнення глистів  у організм людини?
3 Які ви знаєте заходи профілактики глистових захворювань?

Предмет"Устаткування підприємств харчування"  Урок № 26 за 21.04.20. Тема уроку  "Машини для просіювання борошна" стор 88-90.
Малогабаритний просіювач борошна  вібраційний МПБВ-300. Складається з корпусу, сита. завантажувального та розвантажувального бункера. Корпус з нержавіючої сталі. В центрі кріпиться сито за допомргою пружини.Сито - металево кільце затягнуте сіткою. Сито  буває з діаметром отворів1.2 та1.6мм. Угорі на кільце сита вставлено циліндричний бункер., бункер і сито з'єднано з корпусом трьома замками.
 Правила експлуатації:Знимають кришку з бункера. встановлюють сито, потім вмикають двигун, завантажують  в бункер( 5-6 кг)  борошна, закривають  кришкою.
 Заборонено: залишати працюючу машину без догляду, працювати зі знятою кришкою, замінювати сито під час роботи машини, усувати неполадки в роботі за увімкненого двигуна.
 Контрольні запитання:
 1Будова просіювача МПБВ-300.
2Скількі борошна можна одночасно просіювати у МПБВ-300?
3Які отвари має сито  в МПБВ-300?
4Які вимоги безпеки прці при роботі на МПБВ-300?

Комментариев нет:

Отправить комментарий