суббота, 4 апреля 2020 г.

Навчання під час карантину.Завдання для групи К-73/4

Навчання під час карантину . Завдання для групи К-73/4 за 02.04.20

Лабораторна робота№2 Тема роботи "Приготування тістечок"
робота складається з теоретиної і практичної  частини.
Теоретична частина: 

За наданою рецептурою виробу: Бісквітне тістечко"Буше з горіхами":Бісквітне буше 2895г, ядра горіхів2003г, мармелад абрикосовий1500г,начинка фруктова1001г,шоколад101г Вихід100 штук по75г

Тістечко  круглої форми,складається з двох бушеток,з'єднаних фруктовою начинкою. Поверхня заглазурована  абрикосовим мармеладом,обсипана горіхами і оздоблена шоколадним порошком.20-30%  горіхів підсмажують. подрібнюють, змішують з фруктовою начинкою ,накладають на одну бушетку, накривають другою і злегка притискують ,занурюють  у гарячий мармелад, обсипають  подрібненими  горіхами. Коли мармелад захолоне  вироб посипають  шоколадом.
Завдання:
1Проведіть розрахунок сировини на виготовлення 150 штук по 75г.
2Складіть  технологічну картку на вироб.
3 Складіть інструкційно -технологічну картку на вироб.
4 Підберіть устаткування для приготування .
5Надайте організацію робочого місця для приготування виробу.
6 Визначте санітарні вимоги  доорганізації робочого місця, підготовки сировини.
7Які вимоги безпеки праці при виготовлені виробу.
Для виконання завдання необхідно використовувати конспекти  і методику виконання письмової екзаменаційної роботи

Практична частина .Приготуйте вироб вдома і надійшліть фото в вайбері.
Виконане завдання надійшліть за адресою:   ovsienko.irina52@gmail.com


Лабораторна робота №3  за03.04.20 Тема роботи: " Приготування тортів"
 Теоретична частина

За наданою рецептурою торт бісквітний "Кавовий":бісквіт основний425г,  кавовий сироп180г,
крем масляний кавовий365г,  горіхи смажені 25г,  крем масляний шоколадний 48г.  вихід1000г .Бісквітні  пласти просочують кавовим сиропом і обмащують  поверхню  масляним  кавовим, кремом,бокову сторону обкрощують.  Поверхню оздоблюють маслянім кавовим ї  шоколадним кремом і підсмаженими горіхами.(стор319-320')

Завдання:
1Проведіть розрахунок  сировини на виготовлення  1-го торту вагою1500г.
2Складіть технологічну картку на вироб.
3Складит інструкційно- технологічну картку
4Підберіть устаткування для приготування.
5Надайте організацію робочого місця для приготування виробу.
6Визначте санітарні вимоги до організації виробництва торту.
7Назвіть вимоги безпеки праці при виготовлені виробу.

Для виконання роботи використовуйте конспект, такі завдання ми виконували

Практична частина- Приготуйте вироб, надайте фото в вайбері
















1 комментарий:

  1. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ОтветитьУдалить